تو اما...

 

 
 
بیشتر مردم خودخواه و خودپرستند،

 

 
تو اما آنها را ببخش.

 

 

اگر صمیمی و مهربان باشی،

 

 
تو را به انگیزه های دیگر متهم می کنند،

 

 
تو اما صمیمی و مهربان بمان.

 

 

اگر شریف و صادق باشی فریبت می دهند،

 

 
تو اما هنوز هم شریف و صادق بمان.

 

 

آنچه سالها ساخته ای را یکشبه ویران می کنند،

 

 
تو اما باز هم بیافرین و بساز.

 

 

هر چه امروز خوبی کنی، فردا فراموش می کنند،

 

 
تو اما همواره خوبی کن.

 

 

اگر بهترین پاره های جانت را به جهان ببخشی، هرگز کافی نیفتد، تو اما بهترین پاره های جانت را ببخش ...

 

 

اینست حقیقت آرمانهای یک زندگی.

 

 

 

 
زیرا فقط همین است که به جا می ماند!




نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت16:38---18 شهريور 1391
لبخند تو را چند صباحی است ندیدم, یکبار دگر خانه ات آباد
بگو "سیب



شیرین
ساعت20:40---15 شهريور 1391
عادت کرده ایم ، بی جنگل ، بی دریا ، بی عشق
عادت کرده ایم به آکواریوم ها و گلدانهای کوچک مصنوعی
و لبخندهای تصنعی روی صفحات ما نیتور
دلم غریبه با من برای تمامی شالیزارها
نامه های عاشقانه می نویسد
و روی کاغذ های باطله نقاشی میکند
قاصدک کبوتر و شاید
بالی برای پرواز


شیرین
ساعت23:03---14 شهريور 1391
یه روز می خوام گذر کنم
از کوچه ی دلواپسی
شیشه ی غم رو بشکنم
فرار کنم از بی کسی
می خوام که قلب خسته ام
اسیر این و اون نشه
این دلک شکسته ام
مشکل دیگرون نشه
دلم می خواد نظر کنم
به عشق های بی هوس
سر بزنم به آسمون
حتی برای یک نفس



شیرین
ساعت21:16---12 شهريور 1391
در تو

ماه به خواب می رود و

خورشید بیدار می شود

تو آسمانی هستی که

فقط خودت می دانی چقدر ستاره بارانی


شیرین
ساعت19:52---31 مرداد 1391
.
بعضی دردها و چیزها
چــــــــــــــــــــــــقدر دیدن و شنیدنش تحمل میخواد….
خالی ام از حرف….
پرم از دلتنگی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, | 3 قبل از ظهر | نویسنده : EhsAn |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو